16 szeptember 2007

Ramadan Mubarak

Sziasztok!
Első körben elmaradásomatszeretném
bepótolni.Hiszen csütörtökön/13/09/2007/ elkezdődött a RAMADAN. Bár én nem tartom igazán, azért próbálom visszafogni magam:-) Hihetetlen büszke vagyok a férjemre, hogy mindezt kibírja. Mindemellett olyan boldog ettől, hogy teljesen átragad rám a Ramdan"érzés".Otthon is megy a Korán és a füstölő ég. Csodás hangulat ez. Este pedig jobbnál jobb filmek programok a TV-ben, reklámok mind külön Ramadanra készültek. És persze zenék, számok is. Hát most ez a békés érzés van rajtam.Nagyon boldog vagyok hogy megismerhettem az ő vallását, kultúráját. Sokszor gondolkodtam milyen jó lenne egyszer leírni a két "világ" közti különbséget. Az már biztos, rengeteget változtatott ez a szemléletemen. Ami régen fontos volt az ma már nem, és a ami régen nem volt fontos az most nagyon is.

Néhány életkép:

































































Nincsenek megjegyzések: